Retourneren en klachten

Retourneren

Wij leveren alle artikelen met garantie die van het artikel verwacht mag worden. Echter gelden er voor ruiling enkele voorwaarden. Voor aluminium wissellijsten geldt dat dit maatwerkproducten zijn en daarom niet geruild kunnen worden. Voor accessoires geldt onderstaande retourprocedure;

Mocht een artikel, ondanks onze zorg en speciale koerier, toch beschadigd bij u aankomen, dan kan deze vanzelfsprekend geruild worden. U kunt ons hiervan per mail op de hoogte brengen, wij vragen dan de mail met de bevestiging toe te voegen aan de retour goederen, zodat een snelle afwikkeling verzekerd is. Daarna dient u opnieuw de gewenste lijst te bestellen met daarbij eventuele verzendkosten. Wij maken bij een omruiling een omruilzegel aan, zodat de opnieuw bestelde lijst daarmee kan worden omgeruild.

Retourprocedure

  1. Geef uw retourzending per e-mail of telefoon aan ons door.
  2. Download het retourformulier
  3. Het te retourneren artikel moet binnen 14 dagen na uw melding inclusief factuur en het retourformulier aan ons geretourneerd worden.
  4. Zorg dat u uw zending voldoende gefrankeerd opstuurt. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.
  5. Het artikel mag niet beschadigd en gebruikt zijn en dient in zo origineel mogelijke verpakking en verzenddoos geretourneerd te worden.
  6. Wij vergoeden alle door de consument gedane betalingen, inclusief eventuele verzendkosten, zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na uw melding. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Tenzij wij het artikel zelf bij u ophalen dienen wij eerst het teruggezonden artikel te hebben ontvangen voordat wij overgaan tot het terugbetalen van uw bestelling. Voor de terugbetaling wordt dezelfde betaalwijze gebruikt als bij uw betaling tenzij anders overeengekomen. De terugbetaling zal kosteloos geschieden.

Wij zullen bij een volledig teruggezonden bestelling het volledige bedrag inclusief eventueel betaalde verzendkosten terugbetalen. Mocht u een gedeelte van uw order retour sturen, zullen wij het betaalde bedrag van het teruggezonden artikel na aftrek van eventule onstane verzendkosten terugstorten op uw rekening.

Klachten

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of heeft u een klacht over bijvoorbeeld de webshop, één van onze medewerkers of een aan u geleverd product? Dan horen wij dit graag. Wij dragen onze service hoog in het vaandel en alleen met uw feedback kunnen wij deze service nog verder verbeteren.


U kunt een email sturen naar info@aluminium-wissellijsten.nl o.v.v. klacht, of schriftelijk versturen naar;
Aluminium-wissellijsten.nl


Wij nemen binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht contact met u op. 

Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over de afhandeling van uw klacht, kunt u ook contact opnemen met de Stichting Webshop Keurmerk, waar Aluminium-wissellijsten.nl bij is aangesloten.