Bezorgen

Hieronder staan de antwoorden op al uw vragen over het bezorgen van uw bestelling.

Veelgestelde vragen

De levertijd staat vermeld bij de producten. Doorgaans is dit 1-3 werkdagen. Wanneer u een bestelling plaatst met daarin meerdere producten met een verschillende levertijd, dan geldt de langste levertijd. U krijgt bericht per mail als uw bestelling onderweg is.
Voor een spoedlevering kunt u contact met ons opnemen via 0528-726772 of info@aluminium-wissellijsten.nl.
Wij hanteren ten eerste geen minimum orderwaarde. Bij een bestelling onder de €49,- brengen wij u slechts €5,95 in rekening voor het versturen van bestellingen. Aangezien wij met een zeer breekbaar product werken zijn wij gebonden om kwaliteitsmateriaal voor verpakking te gebruiken om uw bestelling zonder schade te bezorgen. Deze €5,95 zijn slechts een kleine bijdrage in de daadwerkelijke kosten. Voor bestellingen vanaf €49,- rekenen wij helemaal geen verzendkosten. Voor onze Belgische klanten geldt een grens van €75,- en de verzendkosten zijn onder dat bedrag €6,95.
Bij een bestelling vanaf €49,- rekenen wij geen verzendkosten. Voor onze Belgische klanten rekenen wij geen verzendkosten bij een bestelling vanaf €75,-.
Bij het afronden van uw bestelling kunt u kiezen voor een verzendmethode. Hierbij heeft u ook de mogelijkheid om te kiezen voor het afhalen van uw bestelling bij een PostNL-punt. Wanneer u hiervoor kiest kunt u zelf een PostNL-punt uitkiezen. Via de Track and Trace die u van ons ontvangt wanneer uw bestelling gereed is voor verzending, kunt u zien wanneer u uw bestelling af kunt halen bij het PostNL-punt.
Gelukkig komt dit bij ons zeer weinig voor, maar wanneer het voorkomt dient u deze schade direct, doch uiterlijk binnen 3 dagen, aan ons te melden via de mail (u kunt gewoon antwoorden op een verzendbericht wat u van ons heeft ontvangen). Voeg hierbij een foto toe van de kapotte lijst(en) en alle verpakkingsmaterialen. Haal de lijst niet uit de originele verpakking! Wij nemen alleen schades in behandeling van lijsten die nog in de originele verpakking zitten! Na ontvangst van uw melding en goedkeuring van de schade zullen wij er meteen voor zorgen dat u een nieuw product ontvangt.
Het kan natuurlijk gebeuren dat er vertraging optreedt bij de pakketdienst. Via de Track and Trace die u van ons heeft ontvangen kunt u uw zending volgen. Als er veel vertraging is kunt u ons het beste even bellen of mailen, dan gaan wij voor u uitzoeken wat de reden is dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. We doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te krijgen.
Het kan natuurlijk gebeuren dat het pakket zoekraakt onderweg. Mocht zoiets gebeuren, dan horen we dat graag zo snel mogelijk van u. We zullen dan na constatering hiervan direct een nieuwe zending naar u toe sturen.
Mocht het pakket worden aangeboden op uw adres en u bent toevallig net even weg, dan kunt u via de Track and Trace zien welke actie de bezorger gaat ondernemen; hij komt nog een keer langs of hij geeft het pakket bij één van uw buren af als dat mogelijk is. De bezorger komt normaliter maximaal twee keer langs. Daarna gaat het pakket naar een afhaallocatie.